Turizm bölgeleri ‘iki bayramı’ birlikte kutluyor

Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği: Alman Turistler Türkiye’de Yoğunluk Yarattı

Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu, Almanya’daki dini bayram olan Pfingsten tatilinin de birleşmesiyle Alman misafirlerin ve Avrupa’da yaşayan Türklerin hem Kurban Bayramı hem de Pfingsten tatilini birleştirdiğini ve ciddi bir yoğunluk yaşandığını belirtti. Bölgelere göre değişmekle birlikte, birçok tesiste bayram tatilinde doluluk oranlarının %100’e ulaştığını ifade etti.

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Hakan Saatçioğlu da, özellikle Antalya’nın Lara ve Belek bölgelerinde doluluk oranlarının %95 ile %100 arasında olduğunu dile getirdi.

Related Posts

Maliye’nin radarına bu kez de sporcular girdi: 310 kişi izaha çağrıldı

Hazine ve Maliye Bakanlığı kayıt dışı ile mücadele kapsamında yabancı ve yerli toplam 4 bin 588 sporcuyu takibe aldı. Vergi Denetim Kurulu Başkanlığı çeşitli branşlarda faaliyet gösteren 310 sporcuyu 2024 yılına yönelik beyan dışı bıraktıkları ücret gelirlerini açıklamak için izaha davet etti.

Japon otomobil devi, Türkiye’de en çok satan modelin üretimini durdurdu

Suzuki, Çin’in nadir toprak metallerine yönelik ihracat sınırlamaları nedeniyle Swift model araçlarının üretimine geçici olarak ara vereceğini açıkladı.

Tarla bitkileri tohumları pazarındaki 7 teşebbüse rekabet soruşturması!

Rekabet Kurulu, tarla bitkileri tohumları pazarında faaliyet gösteren 7 teşebbüs hakkında soruşturma açılmasını kararlaştırdı.

Almanya’da yarı zamanlı istihdam yükseldi

Alman İş Piyasası ve Meslek Araştırmaları Enstitüsü (IAB), ülkede yarı zamanlı çalışanların oranının bu yılın ilk çeyreğinde yüzde 39,8 ile rekor kırdığını bildirdi.

OECD, Türkiye ekonomisinin yüzde 2,9 büyüyeceğini tahmin etti

Ekonomik Kalkınma ve İşbirliği Örgütü (OECD) ticaret politikasındaki belirsizlikler nedeniyle küresel ekonomiye yönelik bu yıl ve 2026 için büyüme tahminini yüzde 2,9’a çekerken, Türkiye ekonomisinin de bu yıl yüzde 2,9 büyüyeceğini öngördü.

Almanya’da perakende satışlar nisanda düştü

Almanya’da perakende satışlar nisanda bir önceki aya kıyasla yüzde 1,1 geriledi.